Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
alek_dimitrov
Регистриран на: 13 Яну 2010 Мнения: 14
|
Пуснато на: Сря Апр 07, 2010 9:49 am Заглавие: Проблем с инсталация Error: 5B |
|
|
Привет, колеги. Препоръчах, на офиса ни в Пловдив да изпробват Dreem Personal, но имат проблем с инсталирането на програмата - при инсталиране дава следната грешка - ОС-а е XP Home (ОЕМ лиценз), машината е чисто нова с основни параметри: 2G RAM, 3 CORE AMD 2 процесор...нещо ние ли бъркаме или сме забравили да инсталираме нещо. Прилагам и самата грешка.
Error: 5B
Description: Object variable or With block variable not set
Call stack: [\\VANIA] DreemAutostart15.mdGlobal.Main(140)
DreemAutostart15
Благодаря за съдействието предварително |
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Сря Апр 07, 2010 10:51 am Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Пробвайте да качите Service Pack 2 или Service Pack 3 за XP.
Току що пробвах качената версия на Dreem на чисто нова инсталирана XP Home със SP2 и изглежда че работи без проблем. В следващата реализация ще вземем мерки да не си случва тази грешка и инсталацията да изисква поне SP2 на XP.
cheers,
</wqw> _________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
alek_dimitrov
Регистриран на: 13 Яну 2010 Мнения: 14
|
Пуснато на: Сря Апр 07, 2010 1:34 pm Заглавие: |
|
|
Привет отново. Windows е със вален SP3 през win update. Получих допълнителна информация, че дефакто грешката при инсталиране е:
1067 cant start MSDE...Това ме навежда на мисълта, че може би някоя услуга е забранена, но точно коя...може би вие ще имате повече яснота.
Съжалявам за главоболието, относно нашия проблем
Благодаря отново. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Сря Апр 07, 2010 3:36 pm Заглавие: |
|
|
Току що пробвах със SP3 при мен изглежда че работи ok.
Пробвайте да премахнете Dreem от Add/Remove Programs и повторно да го инсталирате.
Ако можете да се преборите с KB223300 и да ми изпратите .log файла да го погледна ще дадем по-точна диагноза. (HKLM\Software\Policies\Microsoft\Windows\Installer\Logging да стане l*vx)
Друг вариант е (еднократно) да използваме Team Viewer, за да погледнем на място проблема. Само трябва да се уговорим на ЛС.
Edit: Проблемът е разрешен с Ticket #766.
cheers,
</wqw> _________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|